tisdag 23 februari 2010

Tomorrow's taking me away from you

Deppig och på dåligt humör. Min mamma är cp i huvudet och pratar i telefonen i en jävla timme, och kan inte ens sluta när vi ska äta. Hon kan ta sig någonstans, jag blir arg. Jag hatar telefoner! Hur svårt kan det vara att låta bli att svara när det ringer precis när man ska sätta sig och äta? Nej, måste svara, måste svaaaaara! Idiot.
Jag har ont i huvudet för att jag är arg, önskar att jag aldrig hade åkt hem. Vill gråta för att jag åkte hem, varför åkte jag hem?
Måste göra periodhäfte också, det är helvetet på Jorden. Kylan också. Fryser, jävla vinter! Jag är bara riktigt varm på nätterna när jag sover med Ville, men nu ska jag sova själv, jag kommer frysa till på torsdag. Skära mig i armarna och supa, tack! Hata vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar