torsdag 25 februari 2010

Kökshjälte

Saker jag blev glad över idag:

- Sms från mamma: "Nej gå inte o dö, för du bakar så gott bröd!"
- Fick en tidning med posten, min första prenumeration på många år. Jag blev glad över att det var mitt namn som stod på omslagsplasten.
- Reklam från Expert, de har en kamera för 699 kr.
- Äppelomelett
- Mamma gav mig det mintgröna nagellacket när hon kom hem så att jag
skulle bli gladare.

Idag i lite bilder:



Rosmarin- och äppelbröd till frukost. Ett litet underverk.


Bakar mera, nu skållat bondbröd.


Sväljer alvedon med god antioxidantjuice från Tropicana.



Gör äppel- och skinkomelett till lunch. Den blir lite bränd, för jag vrider ner fel platta. Det är ändå den godaste omeletten någonsin, tror jag.



Eldar rökelsekoner. Jag är inne på den tredje för dagen nu.


Naglar och sneda tänder.


Scones




Mamma äter mina scones. Hon tänker gå med i ViktVäktarna, det gör mig ledsen.


Muffins med blåbär och hallon på en tidning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar