lördag 6 februari 2010

Festpartykalas

Nu har de flesta åkt. Ove och Pelle är kvar. I alla fall så tror jag att det är Pelle. Borde vara Pelle. Farmor har åkt hem. Johan och Eva med barn har åkt hem. Andreas har åkt hem. Så om pappa inte pratar med sig själv, så måste det vara Pelle som sitter och pratar med honom. Ove sitter i en fåtölj här i vardagsrummet och ser på tv. Själv så vet jag inte riktigt vad jag gör. Bloggar. Kollar bdb. Är full. Som vanligt. Gud, jag är patetisk. Ni skulle bara veta hur mycket jag druckit denna vecka. Nu töntar de på tv. Haha. Krossad tallrik, död människa på golvet. Jag och Frida kollade på foton från Finland och drömde oss bort. Vi vill båda lära oss finska. Kommer vi göra också. Någon gång. När det snöar på månen, och blir sju torsdagar i en vecka, osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar