fredag 21 maj 2010

Studiedag

I tisdags kom jag hem från Finland. Det var en fin dag. Faktiskt så var det en utav de allra bästa dagarna i hela mitt liv.
Själva vistelsen i Finland var inte lika härlig. Jag trodde att det skulle bli skönt att vara där en stund, men ack!, vad jag bedrog mig! Okej, det var väl trevligt och så, men så fanns det ett svart moln över hela härligheten som hette SAKNAD, vilket höll på att driva mig från vettet, och ledde till att jag drack alldeles för mycket vin. Jag var fullt medveten om att jag skulle sakna Ville, men att jag skulle sitta och gråta i snitt en halvtimme varja dag, hade jag inte alls räknat med. Jag antar att det är sådant som händer, och är fullt naturligt.
Jag ska skriva mer om Finland sedan, och lägga upp lite bilder, det kan kanske vara trevligt.

2 kommentarer: