måndag 17 januari 2011

Poppy

Jag kom 50 minuter för sent till skolan imorse. Bussen fastnade i alla rödljus som fanns, såatteh. Och sen hade jag lektion i 40 minuter. Det vi gjorde då, var att prova ut kläder till teatern. Jag kommer se helt retard ut. Typ såhär + lite till. Typ en ful kjol, några fjädrar kanske, lite fransar... Mer 70-tal!

Engelskan var inställd, vår lärare var borta, så vi slutade sen. Jag, Sanna, Jasse och Therese åkte ner på stan och shoppade loss på H&M. Bara jag och Jasse handlade, förvisso. Jag köpte detta:

Tyckte väskan var så himla perfekt att jag var tvungen att låna pengar av min bror för att köpa den. Såg den redan i fredags. Och tygväskan var på rea, kostade 30 kr. Och så använde jag min rabattgrej med ytterligare 20% rabatt på rean, så det blev billigt! Och ja, jag gillar Lady Gaga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar