torsdag 13 januari 2011

Cute as Hell

Jag har tänkt att göra det här inlägget hur länge som helst...
Folk brukar ju göra "det-här-har-jag-i-min-väska"inlägg/bilder/blabla. Men jag tänkte såhära, att jag ska göra ett "det-här-har-jag-i-min-bokhylla"inlägg, för det är mycket intressantare! Jag ställer allt möjligt i min bokhylla, och varje gång jag gör det så säger min mor "vad-har-jag-i-min-bokhylla.."

Så atteh.. Det här har jag i min bokhylla!

En Ittalaskål med örhängen ovanpå Margit Sandemo-högen, hårspännen, lösögonfransar, hårspray, parfymer, inpackningar, tvål, värmeskydd, torrschampoo.. Ser fint ut, tycker jag.

Hårfärg (som Ville gav mig igår, men den står inte kvar längre, för jag färgade om håret idag!), Ipren, supersalva och Hello Kitty-hårspännen.

Schnügga skor med blingbling. Bredvid Dita von Teese-boken. Mmm.

1 kommentar:

  1. MARGIT SANDEMO!?!
    Du råkar inte ha Sagan om isfolket? 1an och 2an??
    Jag har varit på desperat jakt efter den serien med sandemo de senaste..nu ska vi se här.. TVÅ ÅREN! Varenda jävla biblotek har jag besökt, men förgäves.. Hade en fin vän som hade hela serien på 52 böcker och jag hann läsa ettan, sedan blev vi osams och jag såg aldrig de böckerna igen..
    såå.. Du råkar inte ha dom 2 första i Isfolket-serien?
    Tack på förhand, kram!

    SvaraRadera