söndag 16 januari 2011

Im hof der Reichkanzlei

Inte så dissad längre. Ville kommer hit om ett tag. Känner mig ändå lite... vet inte. Underlig.

Örat har i alla fall blivit bättre. Jag använder whiskey som medicin till allt (ont i mage/huvud/hals/allmän risighet), och så tänkte jag att jag skulle tvätta örat med det. Funkade hur bra som helst! Örat varken bultar eller märks alls om jag inte nuddar vid det. Det är fortfarande irriterat, men helt klart bättre.

Igår kväll såg jag förresten "Der Untergang" - väldigt bra film. Och den jag såg på tv i fredags, "Max Manus" var ännu bättre. Den första handlar om Hitlers sista dagar + självmord och tredje rikets fall (på svenska heter den "Undergången - Hitler och tredje rikets fall"). Och den andra handlar om en norsk motståndsman under kriget. Den var lite konstig, men den var den-här-filmen-vill-jag-ha-själv-bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar