måndag 3 januari 2011

2010, januari till juni.

Jag tänker göra en sammanfattning av 2010 nu. Faktiskt. Fast första halvan kanske blir lite tråkig, eftersom jag återanvänder bilder från bloggen/bilddagboken. Detta för att min dator dog, och jag därmed förlorade alla bilder (som min släkting dock försöker rädda, Gud vare lov och tack!). Men håll till godo, snart blir det roligare! Tihi.

I januari vaknade jag upp till ett nytt år hemma hos Ville, efter att ha firat nyårsafton med honom. Detta är den enda bild som överlevt (digitalt).

Sanna hade med sig roliga gamla kläder till skolan, som jag testade.

Och jag var ännu med som sångare i Purple Nail, och vi tävlade i Rockkarusellen.

Jag beslutade också att en gång för alla försöka bli fri från anorexi. Jag har väl lyckats delvis, kan jag lägga till såhär i efterhand.

I februari var jag ännu en spinkig människa, men fick tillbaka min mens - efter två år utan - och var hemma och led, och tog många halvskumma bilder.

Jag firade min pappas födelsedag, och såg riktigt poppig ut.

I mars var jag också väldigt smal, vilket syns här.

Jag och Ville hade en period när vi såg jätte mycket på bio; vi avverkade "I love you Philip Morris", "Snabba cash" och "Shutter Island" på mindre än en månad.

Och så tog jag den här gulliga bilden, som jag gillar skarpt.

Har knappt några bilder alls från april, men det här är en. Frukost i Västerås. Tycker jätte mycket om bilden, av någon såndär anledning.


I maj blekte jag håret som en idiot, och hann med att vara både orange och gul i skallen.



Jag åkte till Finland med pappa, farmor, min bror och två kusiner. Saknade ihjäl mig efter Ville och var full varje kväll.

Skolkade med Sanna och Jasse och åt glass. Med gult hår.

Och såg The Baseballs med pappa och Sanna!

I juni hade jag schletet hemskt gult hår, och såg ut lite som Lady Gaga ibland.

Jag tävlade i Sätrabrunns kaktävling, och hade Ville med som supporter.

Jag började mitt sommarjobb som vaktmästare i Järlåsa kyrka.


Och firade midsommar med Ville.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar