torsdag 27 januari 2011

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Det här var en lite jobbig grej att svara på, men jag ska försöka. Okej.
Mina mål då, tar vi först. Just nu så ser de väl ut såhär:

1. Skaffa körkort
2. Söka till yrkeschaufförutbildningen
3. Klara utbildningen
4. Söka jobb

Och såhär inom mitt drömyrke (ha, det blev dröm också!), så skulle jag önska (kolla, klämmer in den med) att jag fick köra långkörningar till någonstans utomlands. Gärna Tyskland. Alltså, jag vill verkligen. Och så vill jag tjäna 30 000 kr i månaden, som någon lastbilschaffis mamma såg på tv. Mhm.
Men det här är ändå rätt realistiska drömmar och mål och skit. Om jag ska vara orealistisk, så är min största dröm, och har alltid varit, att vinna 50 000 kr i månaden i 25 år på Triss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar