måndag 20 december 2010

Take my hand, precious Lord.

Ja, jag var ju hos en sjukgymnast idag. Han hittade inga direkta fel på mina knän, men trodde att det möjligen kunde vara så att jag har för slappa ledband (om det nu hette så, minns inte), på liksom insidan av smalbenen. Och då kunde det tydligen bli för stor belastning på knäna. Något sånt. Som enda åtgärd, fick jag fem olika övningar och ett gummiband, som jag ska ägna mig åt en gång om dagen i två månader. Sen ska det förhoppningsvis vara bättre.

Denna dag har bjudit på långdans också. Jag förstår inte varför jag är med på det, för det är ett helt perfekt sätt att totalt mista all självrespekt man har. Men det är ju någon slags tradition. Gud, vad hemskt!
Men nu är det i alla fall lov. Himla skönt.


Och så har jag äntligen köpt klart alla julklappar! Slog nyss in de. Till Ville och lillebror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar