måndag 20 december 2010

Lördag 2 - Pitchers

På kvällen var det dags att fira Sanna, som fyllde 18! Grattis igen, mitt gulligull!
I alla fall. Uppsala klockan nio, mötte upp de andra på stationen. Vi gick inte till Kalas, som det var tänkt från början - det blev Pitchers istället. Det var Sanna, jag, Jasse och Lina. Riktigt bortfall med folk. Fyra stycken till skulle varit med. Fast Jasses kompis Snövit och hennes kompis dök upp sen.
Ja. Sanna var snel och bjöd på Jäger, och Lina var "en generös främling" och bjöd mig på Tequila! Jätte snällt.
Trevligt var det.



Ja, jag blev ju bakis också, jag som inte brukar bli det. Söndagen tillbringade jag i soffan, där jag såg på en tre timmar lång film om finska vinterkriget. Den var faktiskt väldigt bra. På kvällen jobbade jag i kyrkan, det var fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar