torsdag 16 december 2010

Days I'm Living For

Vaknar bredvid Ville, nära Ville, hos Ville. Jag vill inget hellre än att bara krypa tätt intill honom och somna igen, men idag är det inte bara jag som ska upp tidigt, han också. Så jag får helt vackert stiga upp.

Åkte alltså från Västerås till skolan idag. Via Sala, eftersom jag inte har något busskort så jag kan åka till Uppsala direkt. Tooo bad. Var väldigt trött och sov på alla bussar utom Hågabussen. Den gick sönder, istället. Fick vänta på nästa. Argh! Roade mig med att ta bilder på mig själv. Gulligt att rosetten slokar efter all snö. Inte!


Och när jag åkte hem var bussen jätte sen på grund av det hemska snöovädret. I normala fall är den i Sala ca. 16.15, men idag 16.39. Huva. Åkte med mamma hem. Inget mer krångel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar