måndag 27 december 2010

KÖP AV MIG!

Jag fattar inte tradera (eller ja, paypal/payson, egentligen), så atteh... Säg till alla era vänner och alla som ni känner att göra mig rik och lycklig, och ta hand om mina stackars oälskade saker!
Bara att föreslå något som ni är beredda att betala på allt. Jag är desperat, så.

Kjolar. Några stycken. Den randiga kommer från American Apparel och är aldrig använd. Prislappen kvar, liksom. (Den hära kjolen har synts på Sandra Beijer, som bloggar här.)

Den korallfärgade och den svarta kjolen kommer från H&M båda två. Tror att de kostade 200. Båda två. Resår i midjan, blabla. Slutar strax ovanför knäna. Den korallfärgade är aldrig använd (köpte för att färga svart, blev aldrig av), och materialet i den är lite styvare än i den svarta. Prisförslag är välkomna!


Den ensamma svarta köpte jag på MQ för två år sedan. Använd lite då och då, men inte mycket, för jag har haft den som "finkjol". I princip använd bara på julafton, och sånt. Tror den kostade 300-400 kr. Hög midja med knappar, band som man knyter i ryggen. Knälång. 100 kr?


Alla är i storlek 34.

Skor, då. Två par. De första är ett par platåskor, köpta på CUM clubwear i Stockholm för en tusenlapp. Använda kanske tre gånger. Impulsköp, som jag bittert ångrar. Står nu ensamma och övergivna i min garderob. Ser ut som äkta läder. Står "Made in Italy" på undersidan. Klacken är ca 13,5 cm hög.

Och så vill jag gärna bli av med denna "gothklänning". Inköpt på Rio i Stockholm, för ca. 3 år sedan. Kostade 700 kr. Mycket sällan använd. Storlek XS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar