lördag 4 december 2010

Ich hab dir einen Kuss vermacht


När jag var på Lagerhaus sa hon i kassan att jag var jätte fint/häftigt sminkad, och undrade om jag jobbade som makeupartist, eller pluggade till det. Jag blev smickrad, förstås, särskilt som jag tyckte att bara ögonbrynen blev bra. Dessutom blev mina ögon cp igen, och började rinna så fort jag gick utanför dörren (syns på bilden att det runnit). I alla fall, så sa jag tack, betalade och gick.

Nu har jag köpt klart alla julklappar. Det är bara Ville som ska få lite mera, när han behagar önska sig något. Eftersom han är världens bästa, underbaraste pojkvän så förtjänar han måånga julklappar.
Igår köpte vi vin och ost och kex, och han är så himla snäll som betalade för det. Ville, jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar