fredag 24 december 2010

GOTT NYTT JUL!

Okej, det var årets julafton. I princip slut då, för vi har klarat av det viktigaste; äta och paket. Jag som delade ut, för alla som ville veta det.
Pappa är här och firar med oss, och jag fick ju tuffaste julklappen av honom. Alltså körkortskurs. Raaawr! Nu ska jag plugga vägmärken och sånt hela lovet. I alla fall sen när min älskling åker till sin far i främmande land.
Annars har jag fått en sisådär tre miljoner paket, känns det som. Till och med från Andreas! Av honom fick jag en tvål som luktar mumsigt.
200 kr av morfar, svarta lovikkavantar av farmor... Böcker och parfym av mamma, blabla, och tusen grejer till.
På julbordet hade vi också en nedra massa saker. Har nog ätit ihjäl mig lite.

"Today's outfit" var ju då strumpbyxor, kjolen jag fick av Ville förra julen, vanlig långårmad t-shirt. Knöt en röd sjal om midjan, och hade rosettdiadem i håret. Sweet! Halsbandet har jag också fått av Ville. Mina favoritsaker vid speciella tillfällen, när man ska vara lite fin och uppklädd.
Sprillans nya lösögonfransar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar