måndag 18 oktober 2010

Maybelline

Jag köpte svart nagellack med silverflakes från MNY idag. Man märker inte så mycket av det silvriga, ärligt talat ser det lite konstigt ut, men inte fult. Fast inte som jag tänkt mig...
Min tatuering krackelerar, det ser läskigt ut.

På de två lektioner jag haft idag såg vi på film. Ovärt! Sedan var bussen full med jävla dagisbarn som åkte ända till Heby, och en stod och lutade sig mot mig när de skulle av!? "Men, SLUTA!", sa jag till sattyget. Argh, jag blir så himla arg! Och det var en jäääätte slö och lätt förståndshandikappad (verkade det som) kärring framför mig i kön inne på Coop, så jag trodde aldrig att jag skulle komma därifrån. Inte okej. Och tro det eller ej, men det var ett par Satans dagisbarn på bussen till Sätrabrunn också! Arg och hungrig satt jag där och lyssnade på Ruoska hela vägen hem.

Hemma åt jag lite mustikkakeito och ett par skorpor med ost och marmelad till lunch/fika. Gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar