onsdag 13 oktober 2010

Hej Sala!

Strumpbyxorna jag köpte i måndags var sämst. Jag kan inte ha H&M's small! De är alldeles för stora och korvar och äcklar sig. Därför åkte jag in en sväng till Sala idag, och passade på att handla lite medan det fortfarande var 10% rabatt för medlemmar på H&M... Jag köpte mina favoritstrumpbyxor genom alla tider (fråga inte varför jag inte tog sådana från början) - släta, svarta från barnavdelningen. Två för 99 kr. Ordinariepris, alltså. Allt jag köpte idag gick på 168. Naaaajs!

Jag hatar svarta strumpor, förresten. Strumpbyxor går jätte bra, men har jag leggings måste jag ha vita strumpor (eller vilken ljus färg som helst, egentligen, men helst vita) för att inte spy på mina fötter. Jag lider verkligen av svarta strumpor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar