fredag 11 december 2009

Untold was the pain

Aggressiv, till följd utav min störda försvarsmekanism, som förhindrar mig från att känna jobbiga saker, såhär på morgonkvisten. "Du hatade allt och ville dö", som Markus Krunegård hade sagt.
Lyssnar på Cradle of Filth och eldar rökelse. Opium. Mammas kattfan försöker komma in genom fönstrena, men jag hatar den och är förberedd med en blomspruta nästa gång han försöker.

Egentligen känner jag inte för att förtälja humoristiska saker, men jag måste bara berätta om en grej som hände i Stockholm igår, som var rolig.
Gick in på Beyond Retro och glodde lite. Och så ser jag helt plötsligt Martin Timell på en stol i ett hörn! "Wow, en kändis", tänkte jag, och låtsades som ingenting. Hängde massa pälsar därinne, som jag glodde på. Orkade inte hitta ett provrum, så jag prövade framför spegeln som hängde där, bara pang på. Och då sa Martin Timell att jag borde ha en äkta päls, från små djur i bur som hade plågats. Sedan sa han att han hade varit i en affär för att köpa ägg, och det var bara från massa frigående höns, och han ville ha ägg från hönor som plågats i små burar, samt frågat om det. Personalen hade tittat lite konstigt på honom... Det gjorde min dag. Ironin dryper således om Martin Timell, jag tycker mycket bättre om honom nu! Rolig människa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar