fredag 4 december 2009

"Blablabla - armeeeen!"

Sanna följde med mig hem, och vi har bakat lussebullar - det är tufft. Tunga grejer, ni vet. Fast - av någon för mig okänd anledning - så glömde vi att ha i socker, så det är bara en tesked socker i, men det gjorde ingenting, för det blev gott i alla fall.



När vi bakat klart så åt vi upp våra bokstäver, drack glögg och kollade på "Sunes jul". Finns ingen bättre julkalender än den, vilket bevisar att 1991 var ett bra år.

Och nu då. Nu är jag själv, eller ja - pappa och Sussi är ju hör, förstås. Och nu kollar de på "Sunes jul". Själv glor jag på alla snygga bilder som jag och Sanna tog. Och dricker alkoholhaltiga drycker, förstås.



2 kommentarer:

  1. Mmm, myys var det idag! kolla, nu komenterar jag! :D

    SvaraRadera
  2. Ja, du är så duktig!

    SvaraRadera