måndag 3 oktober 2011

My name is Cullen. Edward Cullen.





Mmm, dålig uppdatering här. Men skyller på att jag varit så mycket hos pappa, hans dator är så seg, orkar inte blogga där (och orkar inte lägga in bilder från kameran både i hans dator och min. Drygt <3).
Så vad har hänt i mitt liv då? Jo, i lördags var jag hos Jasseminen och åt ost och kex (och drack juice, inte en droppe vin!!) och kollade på Inglorious Basterds och Harry Potter. Micket en roligt. Var uppe till halv fem, det tyckte jag var busigt, är inte van. Kände mig gammal och tråkig som går och lägger mig mellan 22-00. :(

1 kommentar:

  1. Cedric Diggory? no, my name is Cullen, Edward Cullen.

    det var kul, fast jag var lite off för robin yah know. vi borde ha en såndär kväll igen, med mera ost och kex osv. heheh men det var fint!
    puss!

    SvaraRadera