tisdag 11 oktober 2011

Hilfe

Jag är tröttare än alla andra. Kommer aldrig hålla mig vaken genom både Top Model och House. :( men jag tänker göra ett tappert försök. Sen måste jag tjata om piercing här i el blogg, precis som på alla andra ställen (bdb/daaaaywiews och fb). Vill göra något, kan inte bestämma vad. Tre alternativ:

1. Cheeks - snyggaste. Velat fram och tillbaka i ett år. Men är rädd för att få fula ärr om/när jag tar ur de. Kan inte leva med det! Vill inte förstöra mitt ansikte, liksomeh.
2. Medusa - snyggt i största allmänhet. Blir ju inte lika markant ärr som cheeks heller..
3. Tungan - mest bara för att (skulle inte leka med smycket!!)

1 kommentar:

  1. cheeks eller medusa.
    fast om du tar cheeks måste du verkligen vara bestämd, ganska fult om man får ärr där, kan ju också bli så att om man har riiiiiktigt tur att ärren drar ihop sig så dom knappt syns (min mamma hade den turen, hade piercing i ena kinden) syns bara när hon trycker ut kinden liksom, ett vitt litet ärr.

    tungan - ALDRIG. jag har fortfarande elaka bilder i huvudet efter thereses försök med tre piercingar i tungan...

    SvaraRadera