söndag 30 oktober 2011

Det blir aldrig samma sak.

Fått någon slags underlig rutin på dagarna nu under helgen.
Har vaknat runt nio, gått upp, ätit frukost. Eller ja, försökt äta frukost, är fan svårt att äta, och tar vääldigt lång tid. Men det går väl. Blev förresten knappt svullen alls, lite idag, men inte alls så mycket som jag förberett mig på! Skönt.
Ja, sen har jag duschat, och gjort ingenting.
Om jag tänker efter skulle jag nog säga att jag är apatisk.
Har bara läst ("Flickan som lekte med elden").
Ätit lunch - kräm och mjölk, samt en mosad banan, vilket är det enda jag får i mig utan svårighet. <3 :( Har bara ätit kräm och mjölk sen i fredags. Haha. Har åtminstone olika sorter...
Har sovit ett par timmar mellan 14-16 båda dagar.
Sover på sömntabletter på nätterna, jävla problembarn.
Men jag tycker faktiskt inte att det är roligt att leva just nu.
Och det har bara gått 5 dagar. Kul.
EMO. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar