onsdag 4 november 2009

Such a touch

Mina läppar är torra och absorberar rödlila färg från vinet - precis som vanligt. Det är inte alls charmigt, det är tur att belysningen är dålig.

Denna dag har jag befunnit mig i Västerås mellan 11.50-18.05. Det ser jätte länge ut när jag skriver upp det såhär, men det kändes inte så. Repat - det är vad jag har gjort. Det går inte alls bra, jag låter hemskt. Jag skäms över min sånginsats, men det är dåligt eftersom jag är osäker. Det känns härligt att ha en tidspress! Till på måndag! Men, men. Jag knarkar låtarna just nu. Något borde ju fastna.

Jag är relativt frisk nu, i alla fall. Det känn skönt. Fast jag ska i alla fall inte till skolan imorgon, det blir Västerås igen, det känns viktigare. Och det är ovärt att åka till Uppsala för en lektion...

1 kommentar: