måndag 16 november 2009

Stjärnfallet

Jag är hos pappa, och har inte varit här på länge, så det var trevligt att komma hit. Han har hunnit köpa ny bil (äntligen) sen sist, och - visade det sig - en bakmaskin! Den har jag naturligtvis invigt; slängde ihop ett par lin-och solrosfrölimpor.
När bröden jäste övade jag på låtarna - mest "Crazy", måste jag erkänna, trots att jag kan den bäst. Nåväl, man måste ha lite roligt också. Något som inte alls var särskilt roligt däremot, var att upptäcka att jag återigen har förskräckligt ont i halsen... Jag funderar allvarligt på att köpa halstabletter, trots att det är onödiga kalorier. Allt för bandet! Eller något. Verkar dock vettigare att investera i honung, så jag gör nog det istället.
Nå, eftersom halsen krånglade och jag lät som Dani Filth (kunde gjort om jag ansträngde mig, i alla fall), så struntade jag i sångövningarna och duschade istället. Schampoolöddret blev rosa, det var roligt. Jag stod och pratade finlandssvenska med mig själv, det var också roligt. Jag älskar
verkligen mig själv ibland.
En annan grej som jag är ganska sådär väldigt jätte förtjust i, är de trevliga saker som just nu händer i mitt liv. Av risk för att bli mördad och rädsla, osv, så nämner jag inga detaljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar