fredag 17 juli 2009

Ravioli

Jag våldsgästade Thea igår, tillsammans med Sanna. Och så fick jag rida för första gången på ett år. Det var härligt! Fast Tahoe sprang in med mitt knä i en stolpe och lyckades ha av mig. Det skäms jag för, litegrann. Eller ganska mycket. Knäet gör jävligt ont nu. Hela jag gör jävligt ont faktiskt. Jag tror att jag kanske slog i revbenen på något vis när jag ramlade av. Jag gjorde en snygg volt.
I alla fall så tyckte jag om Tahoe ändå, och jag är väldigt glad över att jag fick rida. Tack Thea!
Och så skickade Thea faktiskt snällaste sms'et ever till Sannapanna med en hälsning till mig, så jag blev glad i ögat. Tack igen, Thea!

Och jag och Sanna invigde ju hennes nya poi också, vilket var mycket trevligt. Vi kunde dock inte hålla på så länge, eftersom myggen åt upp oss.

Såg på Harry Potter & the Half-blood prince med min bror ikväll. Den var bra, tyckte jag. Över förväntan, så att säga. Jag fällde några tårar, till och med. Fast jag hade nog tjutit som en mistlur om jag varit ensam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar