lördag 25 juli 2009

Face it, bitch!

Nu är jag full igen, haha.
Som vanligt.
Sweet!
Jag håller på att baka croissanter och lyssnar på Alexander Rybak. Och jag röker på lite. Opium.

Har varit i Uppsala och träffat Pärla idag. För första gången på länge, länge. Jag var jätte nervös, men det gick bra, tror jag. Fast jag pratade alldeles för mycket. För jag tänkte typ "omgnejdetblirtystpratapåpratapåpratapå!!!". Jag är väldigt duktig på att prata om mig själv. Stackars alla som måste umgås med mig!

Har köpt blekmedel. Imorgon ska jag ha roligt. Eller något åt det hållet. Egentligen har jag inte alls lust att vara redheaded woman, det var ju bara det att det inte sliter lika mycket på håret att färga svart till rött som svart till blont. Fast... jag vill verlkligen vara blond och permanentad och se ut som Elis från "Blackbook". Så, förlåt Sanna, men så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar