söndag 15 mars 2009

Det våras för Hitler

Idag tar jag hand om mig själv och leker spa. Fast jag orkade inte hitta ett bra recept på en ansiktsmask, så det fick räcka med ångbad och tandblekning. Tror att framtänderna blev lite vitare, eller så är det bara som jag hoppas.

Egentligen borde jag måla färdigt Sankt Martin och skriva lite mer om Hitler, men jag orkar inte riktigt göra det nu (fast jag springer och målar en bit på helgonet då och då). Jag vill ut och hoppa i vårsolen! Dansa och känna solen värma mitt ansikte! Ha solglasögon och gå runt i converse! Solen finns, men inte resten. Och jag kan inte hoppa någonstans, för jag har ont i foten. Jag och smärtande fot firar en vecka och två dagar idag. Jag borde gå till vårdcentralen, min fot är störd. Det känns bara när jag går, och oftast inte så mycket, men sen helt plötsligt kan det göra ont utav bara helvete och jag börjar halta som en 89-åring med reumatism och ena foten i gips!

Jag vill ha en vårjacka, jag vet precis hur den ska se ut, det gäller bara att hitta den. Och jag vill ha papiljotter. Gud, vad jag blir arg på mamma om hon inte åker till mormor snart!

Känner för att shoppa! Vill ha massa nya, våriga kläder. Om tre veckor ska jag och Sanna gulligull till Stockholm, då jävlar.



När pappa och Sussie kom hem igår så drack vi te, och hela världen blev så underbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar