onsdag 11 mars 2009

Pudrad fjolla

Axel ska DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Alltså verkligen helt stört cp mycket dö! Jag hatar människan av hela mitt hjärta!
När han först dök upp på Waldorf var reaktionen "wtf, lol, ful töntig människa". Sedan visade det sig att han är en person som man stör sig på. Och lite senare framgick det att han är en horribel grabb utan liv. "Är det där en tjuuuuuuurring?", som han sa till Sanna.
Och idag!
Idag så sitter jag och Sanna helt fredligt på bussen och pratar när jag plötsligt hör Axel-äckel/äckel-Axel (som sitter mitt emot oss med Elin) säga något om typ "svart" och "onaturligt". Jag lyssnar lite mer på vad det är han säger, och nog fan sitter den jäveln och kritiserar hur jag ser ut! Helt odiskret sitter han och glor och pratar jätte högt! SKA MAN PRATA SKIT OM NÅGON GÖR MAN DET FÖR HELVETE TYST! Han är störd i huvudet!
Och jag ser ju då tydligen onaturlig ut och, åh, jag är så blek så ojojoj, jag måste ju använda jääääätte mycket puder (vilket jag inte gör, för övrigt, bara lite för att jämna ut hyn) och blabla.
Axel ska DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Säger den dumma fan något igen så ska jag säga åt den fula, krullhåriga jäveln att bara hålla käften! Ja, det ska jag! Sen ska jag slå ner honom, släpa iväg honom ut i skogen där jag binder honom vid ett träd och lockar dit vildsvin som får tugga på hans ben! Sen slänger jag honom nerför en stor sten och där nere väntar det troll som plockar ut hans lever och äter den till lunch.

Annars så byggde jag och Sanna om Jasse till en xXemoboiii_92Xx på "eget arbete".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar