tisdag 10 mars 2009

Infinitus

Sitter och dricker vin och väntar på att hårfärgen har verkat klart. Det blir svart. Back to black, och jag är så jävla cool.

Fick ett sms från Emma nyss, hon tackade för väskan och lät så snäll och gullig så jag fick riktigt dåligt samvete. Jag har inte varit så snäll mot henne, jag måste verkligen sluta döma folk på förhand. Emma är snäll och bra! Från och med nu ska jag också vara det.

Hade tänkt vara duktig idag och vara i skolan en hel tisdag (jag minns inte ens när jag var det sist), men det sket sig. Lusten att spendera pengar blev för stark, så jag drog ner på stan. Sjukanmälde mig i alla fall, så det blir inte skolk. Gud, vad jag är duktig!
Köpte lite random halvt onödiga grejer som jag kände att jag behövde, men inte de där shortsen som jag egentligen skulle ha.. Det känns som att jag inte kommer våga använda dem, men jag vet inte. Min röv ser inte så hemsk ut (jag använder ju inte byxor och dylikt, eftersom min röv står ut så jävligt och ser enorm ut). Jag kanske köper de imorgon. Dem är fett söta och retro. Älskar att min midja fortfarande säger "du ska fan ha storlek 32, de här är tre mil för stora i omkrets!" Ibland är det roligt att prova kläder, alltså.

För såhär, va.. jag har gått upp 7 kg (inte kul) och jag är fortfarande underviktig. Det är lol, men jag älskar det. Och nu vet ni lite mer på den fronten. Det är fett intressant, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar