fredag 6 april 2012

quando corpus

Långfredag. Det är ju meningen att man ska sörja och inte göra något alls. Men jag har varit ute och dansat zumba. Party yourself into shape, liksom. Kändes lite hädiskt, men jävlar, vilket bra pass det var! Ett minimaraton, inga vattenpauser, man fick hälla i sig lite mellan låtarna. Vet inte hur många det blev, men en del. Riktigt skönt! Och alla (tre i alla fall..) tyckte att jag var så fin i håret, med mina påskgula blommor. "Man blir så glad av dig", var det en som sa. Åh, jag älskar snälla människor och kommentarer, det är det bästa som finns! Jag är ju trots allt en väldigt osäker människa, suger åt mig beröm och komplimanger som en svamp och blir gladast i stan.

Just det, jag är extra glad, också. För att jag älskar, och är älskad. Jag fick blommor av min man idag, han är världens bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar