torsdag 30 september 2010

Glitter i ögonen

Jag har äntligen gjort färdigt alla tråkiga skoluppgifter! Okej, jag är inte 100 klar, måste fylla i allt i periodhäftet med Waldorfpennan, men ändå.

Nu lyssnar jag på Gothmin
ister, och funderar på att ta bort nagellack fast jag bestämt att jag inte skulle få göra det förrän till min födelsedag om 9 dagar! Det sliter ju faktiskt på naglarna. Men jag ogillar svart nagellack, mina händer ser extra röda och fula ut, av någon anledning. Fråga inte varför jag målade svart från första början. Mmm, det blir nog så att jag tar bort det. Blir arg när jag ser det. Bleh. Glitter, ska det vara!

Nej, jag tar bort det, Jesus i himlen! Och dricker te sen. Mysigt!

Jag har varit hos Ville från i tisdags till idag, det tyckte jag om. Han har fint kolsvart hår nu, det har inte jag. Det tycker jag inte om.
Funderar på att skaffa dread extensions igen, för jag blir så ledsen av att mitt hår är så fult och svårt att tupera när det är nytvättat... Fast då kan jag inte köpa kängor, och det vill jag gärna ha. Hoppas farmor ger mig miljoner i present.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar