söndag 26 september 2010

F-U-K-K-E-N U-B-E-R

Jag kom nyss hem från en söndagsmiddag hos farmor. Det var väldigt gott. Min farmor har jobbat i kök och så, så hon är himla bra på att laga mat. Hon bjöd på någon slags stek (nöt) och potatisgratäng. Till det fick vi svampsås och svartvinbärsgelé. Jag tycker att svartvinbärsgelé är fantastiskt gott! Knäckebröd och kryddost fanns det också. Jag drack mjölk.
Till efterrätt fick vi äppelkaka och vaniljyoghurt. Jag drack mjölk.
Sedan fick jag ta några böcker ur en kasse som skulle slängas. Jag tog bara en; Stephen King's "Jurkyrkogården". Den ska jag läsa framåt Halloween. Eller något.

Jag tog inga bilder på middagen, för jag har lämnat kameran hos mamma. Lägger upp en snygg mobilbild på mig själv istället! Ehehe. Eller inte. Farmor är förresten jätte fascinerad över mina lösögonfransar. Gulligt!


Nu väntar jag på att pappa ska komma hem, för då ska jag köra fyrhjuling! Sedan åker jag till Västerås.

1 kommentar: