fredag 17 augusti 2012

rastakvinna

Igår åt jag sushi med mina kvinnor! Vegetarisk, såklart. Så jefvla gott med avocado, jag dör och kommer till himlen varje gång jag stoppar en perfekt mogen, fin avocado i käften. 
Blev kaffe och te hemma hos Jasse (det är hon som syns på bilden + hennes hår som Sanna flätat, och hon kommer hata den, men det skiter jag i, för hon har fula bilder på mig på fejjan)




Idag har jag jobbat, imorgon blir det samma sak. Skulle börja 09.00, men ingen buss är inne då, så jag får börja en timme tidigare. Men ingen klagar.
Köpte vegansalami på Tant grön igår, förresten. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga om den, mer än att den var mycket starkare än "vanlig" salami. Antar att den var god? På macka med gurka märktes det liksom ingen skillnad. Men den kan väl få minus för en rätt svåröppnad förpackning. Om man ska klaga på något. Annars:

1 kommentar: