söndag 11 juli 2010

Power meet + supervärme

Solen och värmen tar död på mig! Hur jag ska orka jobba i 35 grader är ett mysterium! Imorgon börjar jag igen, och skall i fyra veckors tid springa runt med gräsklippare och trimmer i långa, tjocka arbetsbyxor och skor och allt möjligt. Kalldusch var femte minut? Jag kan kanske jobba på nätterna? Om två veckor får jag i alla fall fetaste lönen, så det kommer vara värt det.

Helgen har jag tillbringat hemma hos Ville. Det var Power Meet, så vi har kollat på cruisingen varje dag, ätit glass och druckit cider. Lite flottig marknadsmat har vi också hunnit få i oss, så det var lyckat. Emellan varven på stan så har vi glott på tv och tagit kallduschar (jag, åtminstone). Sovit med fläkt på hela nätterna, och jag har slutat äta gröt till frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar