fredag 9 oktober 2009

Födelsedag

Jag är gammal!
Det känns bra!
Vilken dag!
Finfin!
I afton blir det restaurangbesök på Domtrappkällaren medelst min far.
Hoho.
Vinet skall flöda i rikliga mängder, haha.
Sedan blir det bio.
"Inglorious Basterds".
Nu ska jag få skumpa!
Ungersk och rosa.
Törley.
På bordet står det vita rosor. Stora. Som luktar gott.
Runt halsen har jag ett halsband i silver som min far har gjort. Där står mitt namn med runbokstäver.
I ett kuvert på bordet ligger ett biopresentkort som Sussi gett mig.
Tack Sussi, jag älskar dig!
Hemma i Sätra finns resten av mina presenter.

- 2 st vinglas
- 1 flaska vin
- Benvärmare
- 3 par strumpor
- Strumpbyxor
- Kokbok
- "En shopaholic får en syster"
- Nattlinne
- Skrivbok
- 2 badbomber

På söndag får jag pengar, hoppas jag.
Och någon annan dag med.
+ en ny berlock till mitt armband.
Nu ska jag köpa biobiljetter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar