måndag 1 juni 2009

Extra fine Virgine oil

Jag måste klippa håret och det ger mig ångest. Vill inte! Det har äntligen blivit ganska långt, och så måste jag klippa av kanske en hel decimeter! Jag antar att det är straffet för den misshandel jag utsatt min stackars kalufs för. Chris ska få äran/bli tvingad att utföra dådet. Sen ska jag tona en gång, och därefter ska jag hålla tassarna borta från skallen resten av sommaren (naturligtvis med undantag för tvätt och insmörjning med olivolja). Och jag ska klara det! Sen kommer jag få ännu mer att klaga på! Åh, vad jag ser fram emot det! Hallelujah!

Idag dissade jag skolan - det var tråkigt, jag var trött och mina knän gjorde ont. Tänkte åka hem och bygga ett scrapbookalbum av/med våra Gotlands-bilder, men det fanns inte så många som jag trodde så det blev inget med det. Framkalla foton, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar