fredag 5 juni 2009

Bedöm: Josephine

Jag är faktiskt nöjd med mina omdömen. Det mesta var väl över förväntan, måste jag säga. Jag är väldigt stolt över mina lovord beträffande smide och Kulturnattsprojektet.

"...har uppnått en mycket god teknisk skicklighet som hon kan vara stolt över." (Kulturnatt)

"...har uppnått en mycket bra teknik och fina resultat. [...] Hon har dessutom smitt ett mycket fint trollkors med raka faser och snygga spetsar." (Smide, och jag älskar trollkorset)

Fast jag vill döda Annica Lundgren, för hon påstår att jag inte lämnade in något periodhäfte i Embryologi. Och det gjorde jag visst! Jag kommer ihåg det tillfället ytterst väl, så nu ska jag hemsöka Annica med en påle.

2 kommentarer:

  1. "Fast jag vill döda Annica Lundgren, för hon påstår att jag inte lämnade in något periodhäfte i Embryologi. Och det gjorde jag visst! Jag kommer ihåg det tillfället ytterst väl, så nu ska jag hemsöka Annica med en påle."


    HAHAHA <3 jag älskar dig

    SvaraRadera
  2. nuuu kan jag kommentera :D:D:D

    SvaraRadera