lördag 23 maj 2009

Klädd i baksmälla

Att börja dagen med en lätt baksmälla är inte så kul. Att börja dagen med att glo på utstickande höft- och revben är däremot väldigt kul. Att läsa tragiska böcker det första man gör på dagen är visserligen trevligt, men man blir lite gråtmild.
Nåväl.
Baksmällan drog iväg dit pepparn växer at once, och jag skissade på The Globe när boken (Boktjuven - Markus Zusak) var slut.

På förmiddagen upptäckte jag att min plånbok är borta. Eftersom jag antagligen tappade den i Morgongåva igår får jag väl aldrig tillbaka den. Vi spärrade bankkort och letade som galningar. Jag har haft ångest över min plånbok hela dagen. Där finns eventuellt en 20-lapp, samt alla mina kort. Jippie.



Larsson & Larsson Detektivbyrå AB var awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar