fredag 13 januari 2012

Schnapps und bier und wienerschnitzen

Usch, den här dagen blev verkligen inte som jag tänkt mig! För det första upptäckte jag att framhjulet på min cykel var platt när jag skulle iväg imorse. Och naturligtvis var jag redan lite sen, så jag blev jätte sen (en kvart).
Sen var jag helt inställd på att åka till Västerås och äntligen byta till titanstavar i kinderna, men när jag ringde och hörde så hade de fortfarande inte fått hem i 14 mm. Morr, två veckor sen jag var där sist, hallå? Så inget Västerås. Vilket då betydde att jag trots allt skulle kunna gå på zumba! MEN eftersom jag räknat med att åka till Västerås så hade jag inte med mig mina zumbakläder (yeeah), OCH eftersom min cykel blivit dödad så hann jag inte både gå hem, byta om och gå till Idrottshallen på en halvtimme. Såatteh ingen zumba heller. Nu sitter jag här och vet inte om jag ska ut och gå i stormen, eller om jag ska betala 50 kr och gå och simma..

Har i alla fall äntligen tagit hål i tragus. Kände häromdagen att det var dags, så nu är det gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar