onsdag 25 januari 2012

Face down in dust and poisoned ground...

Min förkylning tar död på mig! Ögon + näsa rinner som vattenfall as we speak. Har dessutom problem med min vänstra kind, och har haft det ett tag. Ser fult ut, sårkanten är liksom för tjock? Eller vad man ska säga. Så jag funderar nästan på att ta ur båda två. Orkar inte hålla på.. Och dessutom, om det skulle bli värre, och jag tvingas ta ur de, kanske det blir ännu fulare ärr? Jaja. Ska åka in till Västerås imorgon, vare sig jag är frisk eller ej, så att Jonas på Magic Lines får ta sig en titt. :(

Så länge kör jag på alsolspritindränkt bomullstuss, fastsatt med plåster. Gulligt värre!

2 kommentarer:

  1. Alsolsprit låter jätte dumt. Använd klorhexidin om du ska tvätta med någonting alls, eller saltlösning. I torkar bara ut piercingen nu, alsolsprit ska inte användas för att tvätta sår.

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående, använd saltlösning, det funkar alltid och då torkar det inte ut. :) Jag hade också problem med mina kinpiercingar, tog 1½ år innan det läkte helt.. Hoppas de läker fort! :)

    SvaraRadera