lördag 13 april 2013

Livet

Mitt liv har i flera år varit en bergochdalbana, men kan nu verkligen slappna av och må bra. Det känns... Riktigt jävla bra! Jag menar, för ett år sen vid den här tiden, mådde jag så sjukt dåligt, men nu är jag bara glad. Vi jämför: förra året var tröstsupning/alkoholism, pillerknaprande och rakblad. Nu är det god mat, fantastisk man och sambo, och  mysdrickande. Åh, hur mycket bättre är inte det! Okej, vi dricker lite för mycket ibland båda två, och jag röker för mycket, men vad fan. Så länge man är glad och mår bra och lever livet. Och det gör jag! Äntligen. 


2 kommentarer:

  1. Gud! Blev riktigt glad av att se detta inlägg!
    Stå stark nu josefin!!:D
    p.s kanske dags att ändra "om mig" va?;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, det är nog på tiden!
      Tack för fin kommentar. <3

      Radera