lördag 17 november 2012

Creatures from the Black Abyss

För att blogga i kronologisk ordning, så börjar jag skriva om i tisdags. Då åkte jag och Vera till Stockholm för att se Cradle of Filth! Jag bara måste ju se mina gamla älsklingar, herregud jag har för sjutton Dani tatuerad på armen! Så jag bokade ett par biljetter för över en månad sedan. Och förväntningarna var ju höga, såklart. Vet inte om de infriades riktigt, men vi hade sjukt roligt! Särskilt åt sångaren i God Seed, som var ett av förbanden. Han var verkligen ett kapitel för sig... 
 Annars förvandlades jag till en tvättäkta fangirl när jag äntligen fick se Dani på riktigt. För att inte tala om när jag efter spelningen såg Whiplasher från Deathstars utanför garderoberna. Bara dog ju i ögonen. 
Det bästa (tycker jag), var att Dani bjöd så pass mycket på sig själv som han gjorde. Hoppade runt som en jävla studsboll på scen, liksom. Charmigt! Och så spelade de ju några gamla godingar, typ "Her Ghost In the Fog" och "Nymphetamine". Nostalgi på hög nivå! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar