onsdag 18 juli 2012

Min måndag

Fy, nu är jag såhär dålig på att blogga igen. Blev segt där, när internet fuckade för ett par veckor sen. Och jag har faktiskt - tro det eller ej - haft jätte mycket att göra. Känns det som, i alla fall, för dagarna har gått så himla fort! Jag är redan tillbaka och jobbar i Järlåsa.

Men nu ska vi inte prata jobb, vi ska prata om min måndag! Den var lite speciell, eftersom jag skulle tatuera mig igen. Och jag var (åh, jag är en hemsk människa) otrogen mot Magic Lines. Nu sen jag flyttat till Morgongåva känns Uppsala åter som "min" stad. Blev naturligare att åka dit, såatteh. 
Nu är jag lite småkär i Vera på 4-ever tattoo, som gjorde min "Key to the Gates of Hell" (från "Sandman") till min snyggaste tatuering evah. Jag dör lite över hur bra den blev varje gång jag ser den. 



Sen var jag hungrig, och åt en grillad sandwich på Moe Joe's (inte att rekommendera, den var typ kall), och tog med mig en chai latte från Wayne's på bussen. Perfekt dag, yes. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar