lördag 23 juni 2012

En vänlig grönska

Nu är jag sådär fruktansvärt bra på att uppdatera igen. Ah, men såhär är det, va. I tisdags började jag jobba i Järlåsa kyrka igen. Anade aldrig att det skulle kännas så roligt att komma tillbaka och klippa gräs, men så är det. Susar runt på gräsklipparen och lyssnar på Bandit rock hela dagarna. Ungefär. 
Blir rätt mycket att göra när man ska både jobba och träna. Åker sju, kommer hem sju. Åh, just det. Har flyttat hem till min far i Morgongåva på obestämd tid. Just nu har jag hela huset (5 rok, 2 badrum och en källare) för mig själv, eftersom fadern befinner sig i Finland. FETT MED NAJZZzz. 




I alla fall. Idag var det friluftsgudstjänst ute i typ skogen, jag började jobba 10, åkte från mor vid nio (vi hade en nykter midsommarafton, jag = rädd tjej). Det kom oväntat mycket folk, och inget regn. Det gillar vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar