måndag 28 maj 2012

Josefin the ragdoll?

Nej, vaddå sämst på att blogga? 



Var fett med uttråkad när jag sminkade mig idag, så jag körde på med fem meter lösögonfransar och inga ögonbryn (mest för att jag var för lat). Tänkte "dollface", och det blev väl lite så? 
Annars har jag världens ångest över mina urplockade cheeks. Alltså, varför kunde jag inte vänta lite till med att ta ur de? GUD. Ska ta om så fort det går, jag svär. Är så sjukt sugen på både piercing och tatuering. Ska inte shoppa denna månad, måste spara. Fast det vet ju alla att det inte kommer gå..

2 kommentarer:

  1. Vad betyder fladdermössen på din handled? Kanske ingenting, men har sett fler med samma motiv på samma ställe så tänkte om dom hade någon betydelse (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, de betyder väl inget särskilt. Jag har bara velat tatuera fladdermöss sedan jag var 15-16, så jag gjorde det. :)

      Radera