tisdag 27 december 2011

Q/A

Sega bloggaren här, va. Men nu tänkte jag svara på en gullig kommentar. :) Bara för att det måste man ju faktiskt göra, och jag har ju varit sämst i världen på att uppdatera de senaste tusen åren.


Jag är inte kristen. Eller ja, beror ju på hur man ser det. Är inte precis troende, men jag gillar Jesus, eller idén om Jesus. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Kristen på något ironiskt vis, kanske? Sen gillar jag att vara i kyrkan, det är en fin stämning. OM det är något som händer där, alltså. När jag sommarjobbat som kyrkvaktmästare har jag nästan varit rädd för att gå in i kyrkan själv. Man känner sig lite övervakad, på något vis. Jag tycker att det är obehagligt. Hoppas det klargör något, iaf!
Att jag tatuerade ett kors var ju då mest bara för att jag tycker att det är snyggt. Ser lite fränt ut.
Och TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar