lördag 2 juli 2011

Clamour for Glamour







Min mor och jag tog bilen in till Västerås Cityfestival igår kväll. Gick runt lite och glodde på marknaden och köpte lite grejer. Sen sprang vi och köpte biljetter till konsertområdet, för vi skulle se The Ark! Fast de började inte spelade förrän 22.00, så innan dess såg vi Thomas Di Leva. Så himla schön snubbe, haha.
Och The Ark var helt fantastiska. Inget mer att säga om det. Helt sjukt att man kan se de för 50 kr.. För det var alltså vad vi betalade, yeah.

3 kommentarer:

  1. snälla.. the ark?! min syster typ älskade dom när hon var 10 eller något. hehehHAHAhehefkjs<

    SvaraRadera
  2. hahah jag var efterbliven när jag skrev det där :)
    robin kollade på och jag skäms att skriva när han kollar på. varför? jag har ingen aning. känner mig som en ful datornörd i guess :(

    men the ark... finns dom fortfarande? men kung till di leva!

    SvaraRadera
  3. Haha, gulle! <3 Men The Ark är faktiskt bra! Är inget superfan (eller var inte, innan jag såg de), men 50 kr, liksom!
    De ska lägga av nu, håller på med avskedsturnering och sånt, vettu!

    SvaraRadera