söndag 1 februari 2009

Krunegård and all that jazz

Igår kväll klockan 20.45 -22.38 befann jag mig på Katalin och såg Markus Krunegård tillsammans med kära far. Det var lite spännande, eftersom jag bara hört två låtar tidigare, men det visade sig att allt han spelade var helt okej och att det var väl spenderade pengar. Jag har dessutom kommit till insikt om att jag aldrig i livet ska börja gå på krogen, för det är ju rent sanslöst vilka överpriser de har! Vi köpte en flaska cider att dela på, gick på 60 kronor! Helt sjukt, den skulle knappt kostat 25 på Bolaget! Jag är fruktansvärt upprörd över dessa hutlösa summor! Jo, jag var ju fullt på det klara med att det skulle vara dyrt, men det gör mig likväl förfärad. Kunde inte motstå att köpa en t-shirt heller, såg de på MySpace och blev kär direkt. 150 kronor fattigare, men det var det värt, för jag är ju en vampyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar